Tartalomjegyzék
Valószínűleg, mivel egy digitális világban élünk, nem biztos, hogy hallottál már „Promóciós Termékekről”, hiszen a mai világban, a hirdetők leginkább az interneten próbálnak meg új vevőket találni, és szinte teljesen elfeledkeztek a promóciós termékekről, és hogy milyen befolyással rendelkeznek az embereknél.
Szomorú nap volt, amikor felhagytak a promóciós termékekkel, és áttértek teljesen az internetes hirdetésre, hiszen így olyan sok mindenből kimaradnak az emberek.
A promóciós termékek befolyása
Márkatermékek és promóciós termékeket mindig is szeretettel fogadtak az emberek. Felhasználhatók cégek reklámozására az emberek között. Kisebb szuvenírként tekintenek rájuk az emberek, amiket kitesznek az asztalukra, polcaikra, vagy még akár hordhatják is őket. Ezzel mindig eszükbe fog jutni a cég, akitől kapták.
Mivel egy modern világban élünk, ezért nagyon elterjedt manapság az online marketing. Van még értelme a tradicionális promóciós termékeknek manapság reklámozási szempontból?
A számok nem hazudnak
Egy 2016-ban, az ASI (Reklámozási Specialitás Intézet) által folytatott tanulmány összegyűjtötte az összes szükséges információt a promóciós termékek pozitív hatásáról. Az derült ki a tanulmányból, hogy az emberek, akik promóciós termékeket kapnak, akár nyolc hónapig megtartják.
Ez azt jelenti, hogy a promóciós termékek sokkal nagyobb hatást gyakorolnak az emberekre, mint egy sima felugró ablak vagy reklám. Az, hogy pontosan meddig hatnak ezek a termékek, természetesen függ attól is, hogy mi az ajándékozott termék. Például, egy esernyőn lévő logó akár 14 hónapig is megmaradhat, míg egy sapka nagyjából hét hónapig.
Promóciós termékek ritka lehetőséget ajánlanak a cégeknek. Igen, valószínűleg nem híres embereknek fogják adni az ajándékokat, de ezeket nap mint nap látni fogják mások is, ahova az adott ember elmegy. A tanulmány szerint, az emberek 64 százaléka tovább adja a promóciós terméket, amint megunták. Így még több embert elérhet!
A másik eredmény, amire a tanulmány jutott az az, hogy a legtöbb ember, aki kap ajándékot, jobb véleménnyel lesz a cégről, akitől kapta a terméket. Ez azt jelenti, hogy hírnevet szerezhet a cég, egyszerű ajándékozásokkal.
A promóciós termékek a legjobb hirdetési stratégia
A tanulmány és más szakértők szerint, manapság sokkal eredményesebb promóciós termékek elajándékozása a digitális korban, mint tíz évvel ezelőtt. Sőt, az Egyesült Államokban ez a hetedik legjobb reklámozási stratégia. Röviden, mindenki szereti az ingyen dolgokat, így sokkal jobb véleménnyel lesznek a cégedről!
Olvassa el egy másik cikket a témáról Fából Készült Játékok.
Ugyanabból a kategóriából:
- Nincs