ÚJ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁT NYIT A MIREHUKÖZ NONPROFIT KFT.

Aktualitás dátuma: 
2015. október 30., péntek - 20:45

A MiReHuKöz Nonprofit Kft. folyamatosan törekszik a szolgáltatás színvonalának emelésére, partnereinek minél magasabb szintű kiszolgálására, melynek következő lépcsőjeként új ügyfélszolgálati irodát nyit 2015. NOVEMBER 2-TŐL A MISKOLC JÓZSEF ATTILA ÚT 53. SZÁM ALATT.

Nem titkolt célunk, hogy ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében most már a város két pontján tudjuk biztosítani ügyfélszolgálati tevékenységünket, megkönnyítve ezzel a személyes ügyintézését.
Ügyfélszolgálati irodáinkban a közszolgáltatási tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenység mellett lehetőség van a közszolgáltatási díj befizetésére is akár bankkártyás fizetéssel.
Akik nem a személyes ügyintézést választják, azok részére a már megszokott telefonos és elektronikus elérhetőségeinken állunk továbbra is rendelkezésre.
Kérdésekkel, észrevételekkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz az alábbi időpontokban és elérhetőségeken:

Ügyfélszolgálat nyitva tartása Miskolc, József Attila utca 53. sz. alatt:

Hétfő, kedd, csütörtök, péntek:

08:30 - 16:30

Szerda:

08:00 - 20:00

Ügyfélszolgálat nyitva tartása a Miskolc, Erenyő út 1. sz. alatt:

Hétfőtől péntekig:

08:00 - 16:00

Ügyfélszolgálataink elérhetősége:
Telefon: 46/200-178, 46/200-179 Fax: 46/200-177
E-mail: info@mirehukoz.hu